140412, en dag att minnas.

Jag har insett att jag är världssämst på att blogga nu för tiden. Tro inte att jag slutar ha tankar för det, har snarare fler tankar om fler saker än vad jag hade när jag startade min blogg någon gång i min tonårs fulla blom (och nu lät jag som om jag precis passerat 40-års åldern).
 
Igår var jag på bröllop så mina två vänner Johan och Evy blev man och fru. Måste erkänna att det känns otroligt konstigt att se sina två vänner stå där framför altaret och, som prästen uttrycket det, "starta äktenskapets företag". Nu händer det liksom (OMG!!!!). Har många gånger föreställt mig hur Johans bröllops kommer att vara. kan säga att visionen stämde inte så bra med verkligheten, bland annat för att jag på något konstigt vänster föreställt mig att jag ska ha en stor hatt på deras bröllop ,vilket är helt bisarrt eftersom jag alltid har hat på mig eller ens äger en.
 
Fina var dom i alla fall och det finns inga tvivel i världen på att de är varandras själsfränder. Ångrar lite att jag inte höll något spontant tal för hela förmiddagen idag har jag gått runt och fått ihop talet i huvudet. Det är inte ofta som man får berätta för sina vänner och för deras familj hur de har påverkat en själv och vad de betyder för en. Dock kommer det snart en liten bebis så får spara mitt tal till dopet. Har det perfekta på redigering i inspirationsateljén i huvudkontoret i högra hjärnhalvan.
 
Kan tyvärr inte visa några bilder från bröllopet eftersom jag inte hunnit lägga in några bilder i datorn och sen har jag en del att hämta hos ägaren till den kamera som jag fick låna och gå loss med hela kvällen. Tackar Johan och Evy för att ni ställde upp på en extra fotografering ute i kylan för att jag ville ta den perfekta bröllopsbilden. Tror jag fick den. Älskar er två, all lycka till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0