Otur?

Jag vet inte om det tolkar allt som ett dåligt omen eller om jag bara har otur men sedan min hemresa har det inte bådat gott för mig. Igår putsade jag fönsterna och redan har fåglarna bajsat på två av mina fönster, TACK SÅ MYCKET!!!! När jag sedan skulle sätta upp mina ljuslycktor som hänger i fönsterna gick den ena sönder OCH som grädde på moset så har min favoaffär där jag köpt mina ljusstakar på gått i konkurrs!
 
Fast nu när jag tänker efter så började nog min otur redan hemresedagen då jag glömde min NYA bikini på en tvättlina i Kroatien tillsammans med min handduk. 
 
Så nu sitter jag här med nedbajdase fönster, endast en ljuslykta och ett snöre till min bikini som fortfarande är på semester. Spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0