När tajmingen inte kunde bli sämre...

I morse när jag vaknade fick jag mig en smärra chock när jag såg mig själv i spegeln. Mitt ena ögonlock har svullnat upp så jag ser nästan ut som Godzilla. Ja okej, så farligt är det kanske inte och det är definitivt inte som när Peter Jihde klämde en finne på näsan där hela ansiktet svullnade upp (omg bara det inte händer!?!?!?). Ja, tänk vad en inflammerad hårsäck kan göra.

Tajmingen är ju också underbar. Tre dagar innan klassåterträffen och Marcus kompisar som kommer och hälsar på under helgen. Som om det inte är nog så har jag anmält mig till en dansworkshop under hela veckan. I och med att det har blivit rött under dagen har Marcus gått och blivit orolig för att folk ska tro att jag har blivit misshandlad.

Nåja, det räcker med en dags svullnad. I morgon tänker jag se ut precis som jag brukar om jag så ska göra slut på en hel gurka, förbruka ett helt paket med tepåsar eller ha is tätt kring ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0