Bara för att...

Det går väl sådär med min superbraiga dag. Den är inte dålig, den har bara inte riktigt gått, som jag tänkt mig. I och för sig så behöver inte det vara en nackdel, men ändå...Det började i alla fall med jobb, som alltid är kul, säg vad ni vill men ungar är för härliga! Tyvärr hade min spansklärares son blivit dålig, så det blev inget besök och inte heller någon sång med Kicki, vilket jag kan förstå, eftersom hon har en hel del inför sin student i morgon. Har inte så stora förväntningar på att Marcus ska komma heller. Det skulle inte förvåna mig om han ringer och har fått förhinder som gör att han inte kan komma. Vill så gärna att han kommer, men så är det för mig, när det går lite snett brukar det mesta bara haka på, bara för att, så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0